El web no està optimitzat per IExplorer, és millor utilitzar Mozilla Firefox o Chrome

Des del Departament d'Esports es recolzen iniciatives que promouen l'esport, l'activitat física i els seus valors.

També es facilita l'ús d'instal·lacions esportives per a que les entitats, esportistes, col·lectius i ciutadans de Santa Coloma de Gramenet puguin realitzar les seves activitats esportives. 

Des de l’ajuntament s'ha posat en marxa una sèrie d’accions, amb l’objectiu de racionalitzar i millorar l’atenció al públic, que afecten a diversos serveis com és el cas del Departament d’Esports. Per això, volem concentrar l’atenció al públic en uns horaris determinats i facilitar l’atenció amb cita prèvia.

 

 

Les consultes o visites de les entitats amb el personal Tècnic del Departament, caldrà fer-ho reservant hora per correu electrònic:

  • Oficina d'Activitats esportives: Horaris, tornejos, activitats, incidències a les instal·lacions, preus públics, casals esportius, curses, etc.

Mail de contacte: activitatsesports@gramenet.cat

  • Oficina de Programes esportius: Programes de formació, subvencions, convenis, imatge i comunicació, etc.

Mail de contacte: programesesports@gramenet.cat

 

MISSIÓ

  • Oferir les instal·lacions esportives a les entitats, col·lectius, esportistes i ciutadania.
  • Recolzar les entitats i col·lectius de la ciutat per a què millorin la qualitat dels seus programes esportius.
  • Recolzar activitats esportives puntuals d'interès ciutadà.
  • Organitzar activitats físiques per a col·lectius específics.
  • Fomentar campanyes per promoure l'activitat física, els hàbits saludables i valors positius.

CARTA DE SERVEIS

L’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet disposa d’un Catàleg de 59 Cartes de Serveis redactades segons la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Durant els anys 2016 i 2017, van participar en la seva elaboració 55 equips de treball i més de 70 responsables dels serveis municipals i l’equip de govern. Aquell treball conjunt va permetre redefinir els serveis municipals i incorporar més de 300 compromisos de qualitat per prestar aquests serveis, més enllà de les obligacions legals. Tots ells van ser definits en base a les capacitats i potencialitats de l’organització.

https://www.gramenet.cat/ajuntament/accio-de-govern/cartes-de-serveis/cartas-dirigides-a-la-ciutadania/cultura-esports-cooperacio-i-turisme/

 

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per tal de millorar la teva navegació per la nostra web i per a obtenir estadístiques sobre el seu ús. Aquestes cookies no contenen cap mena d'informació de caràcter personal. T'oferim major informació sobre aquest tema, i sobre les possibilitats d'impedir el seu funcionament, en l'explicació de la nostra política de privacitat. Si continues navegant, entenem que acceptes el seu ús.  [ més Informació ]